انتظار عاشقانه

اولین دفعه ای که بابا رضا باهات حرف زد می دونی چی بهت گفت؟؟!!

1393/2/1 13:16
204 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچک ما

دیشب که داشتیم از خونه مادر جون برمی گشتیم من داشتم برای بابایی کلی حرف می زدم و می گفتم که چیا در مورد بچه ها توی کتابی که خریدم خوندم، داشتم بهش می گفتم که تو کتابه نوشته بوده که با نی نی تون حرف بزنین تا اون با صداتون از همین الان آشنا بشه...

یهویی بابایی جونت شروع کرد به حرف زدن با تو... بهت گفت که ما الان داریم از خونه مادر جون میریم خونه خودمون و اینکه داریم از کدوم خیابونا می گذریم، بعدش منم شروع کردم به کمک کردن بهش و خلاصه دو تایی کلی باهات صحبت کردیم...خیلی جالب و با مزه بود...نمی دونم واقعاً تو صدای مامانی و بابایی رو شنیدی یا نه!!!!

امیدوارم شنیده باشی پروانه ناز ما ...

                                                      "نویسنده :مامانی و مجری: مامانی و بابایی"

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مهدیه
4 اردیبهشت 93 19:07
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 روبدین