انتظار عاشقانه

پیام خاله سمیرا به نی نی

1393/2/29 12:42
407 بازدید
اشتراک گذاری

از خاله سمیرا به نی نی:

سلام عزیزززززززززززززززززمممممممممممم سلام خوشگلممممممم سلام ماه من سلام ستاره ی زیبای من عاشقتم  می دونم که الان تو پیش مامان سیمایی ولی ما همه این جا برای اومدنت لحظه شماری می کنیم و منتظرتیم و داریم شرایط رو آماده می کنیم برای اومدن دوست داشتنی ترین هدیه خدا تا زیباترین نی نی دنیا به چمع ما بیاد و ما را با دیدنش به اوج خوشحالی برسونه

قربونت برم که هنوز نیومده دل هممون رو آب کردیمحبتمحبتمحبتجشنبوسجشنبوسlمی دونی عزیزه دلم من خیلی خوشحالم که خداجون تو رو به ما داد البته یه چیزدیگه هم احتمال می ره این که وقتی یه شب ما خواب بودیم بابانوئل اومده و تو رو گذاشته تو کلاهش و رفته

می دونی از وقتی تو خبر اومدنت رو دادی  فهمیدم خدا از اون چیزی که فکر می کردم مهربونتره عزیزم عاشقتم... می دونی احساس می کنم خدا یکی از ستاره های آسمونش رو بخشیده به ما

راستی دیشب خواب می دیدم به دنیای ما اومدی و طبق پیش بینی من نی نی خوشگله ای و وقتی صبح از خواب پا شدم کلی دلم گرفت ولی بازم به خودم امید دادم که تا چند وقته دیگه می یای و ما به آرزومون می سیم قربونت برم

پسندها (2)

نظرات (0)