انتظار عاشقانه

نی نی دخملی یا نی نی پسر؟؟!!

1393/2/29 11:26
223 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچک ما

ببخشید که تازه امروز دارم این مطلب رو می نویسم دلخور

از روز دوشنبه 93/2/15 که بالاخره پس از انتظارهای فراوان فهمیدیم تو نی نی دخملی، من هی می خوام حرف دلم رو بنویسم و هی نمی شه!!!

خیلی دوست دارمممممم!! یه عالمه

روز دوشنبه که برای تعیین جنسیت رفتیم سونوگرافی نیلو من بودم و بابا رضا و مامان جان، یه حس عجیبی داشتم، خیلی خوشحال بودم که بالاخره می فهمیدم تو چی هستی! از طرفی هم خیلی دلهره داشتم، انگار یکی داشت توی دلم رخت می شست...

سعی می کردم به روی خودم نیارم که تو دلم چیه... تو که می دونی تو دلم چی بود...!!!

بعد از اینکه یه عالمه نشستیم تا نوبتمون شد بابا رضا گفتش سیما اگه رفتی و نی نی مون دخمل بود اومدی بیرون یه چشمک بزنچشمک و اگه پسر بود دو تا انگشتتو بیار بالااجازه... کلی خندیدیم...بابا دوست داشت بیاد تو اتاق تو رو ببینه ولی گفتن ورود بابایی ممنوع!!!

نتیجه : از اتاق اومدم بیرون و دو تا چشمک زدم واسه باباییچشمکچشمک بابایی گفت بچه مون دوقلوهه؟!! گفتم نه این نشونه اینه که دخمل ما خیلی خوبه...

مامان جان و بابایی خیلی خوشحالن دخملم مثل خودم، خاله سمیرا هم وقتی شنید نتیجه چشمکی بوده کلی بالا و پایین پرید ...

خدایا 1000 بار شکرت واسه فرشته مون

                                                    "مامان چشمک زن دخمل خانوم"بوس


 

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله خانومی
29 اردیبهشت 93 12:06
سلام قربونت برم عاشقتم عزیز دلمممممممممممم یه دنیا دوستت دارم و هنوز نیومده دلم داره برات غنج می ره...... تو ماه منی و دارم روزا رو معکوس میشمورم تا تو بیای و من یه ماچ محکم از اون لپای ماهت کنم
مامانی
29 اردیبهشت 93 12:08